Το περιοδικό μας

Example on animated – interactive Digital Publishing. This HTML5 Flipbook features some beautiful animation & 3D effects.

To περιοδικό μας απευθύνεται στον λάτρη του κήπου, στον hobbista κηπουρό, στον occasional ασχολούμενο με τον κήπο του ανεξαρτήτως ηλικίας και κοινωνικοοικονομικού επιπέδου. Απευθύνεται σε όλους με απλή, λιτή και κατανοητή γραφή, ώστε να αποτελέσει το πρώτιστο μέσο ενημέρωσης για τον κήπο ενός μαζικού κοινού.

Εκτός από τον τελικό χρήστη, απευθύνεται και στον επαγγελματία που θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του, να μάθει τα νέα προϊόντα, καινούριες τεχνικές ή ακόμα και τα νέα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Εργαλεία επικοινωνίας

Database
Δημιουργία data base επαγγελματιών: ήδη έχει προσληφθεί έμπειρος επαγγελματίας για την κατάρτιση βάσης και επικοινωνία με επαγγελματίες του χώρου.
Social Media
Social Media: Οι λογαριασμοί σε F/B-Insta, θα λειτουργήσουν ως βασικά εργαλεία επικοινωνίας.

Για να επιτευχθούν τα παραπάνω ήδη προετοιμάζονται, από εξιδεικευμένη εταιρία του χώρου, η στρατηγική Digital Marketing, Content Marketing και Search Engine Optimization Plans. 

H διαχείριση του blog και των social media θα είναι καθημερινή με σκοπό να εμφανίζεται πάντα η τελευταία θεματολογία, να γίνεται ενεργητική διάδραση με τον αναγνώστη και κυρίως να υπάρχει σωστή προβολή του διαφημιζόμενου.

Newsletter
Αποστολή σε μηναία βάση με επιλογή άρθρων από την ύλη του περιοδικού ή και τη συγγραφή νέων, βάσει και των «αναγκών» του μήνα, με σκοπό την υπενθύμιση και παραπομπή του αναγνώστη  στο website.
Blog
Δημιουργία σχέσης αλληλεπίδρασης και «ζωντανής» συνομιλίας με σκοπό τη δημιουργία στενότερης επικοινωνίας με το κοινό μας. Σκοπός να καταστήσουμε το blog μας το top of mind blog που κάποιος θα ανατρέχει για θέματα κήπου.

Τι προσφέρουμε

Αξιόπιστη πληροφόρηση

Ποικιλία ύλης

Ολοκληρωμένες προτάσεις και λύσεις

Περιοδικότητα (4 τεύχη / χρόνο)

Αλληλεπίδραση (blog)

Η αγορά έντυπης / digital έκδοσης με θέματα τον οικιακό κήπο είναι πολύ περιορισμένη. Από την άλλη πλευρά, το ενδιαφέρον και η ενασχόληση των ανθρώπων αυξάνεται κάτι που φαίνεται στις πωλήσεις των φυτωρίων και των καταστημάτων που έχουν αντίστοιχο τμήμα καθώς και στα αποτελέσματα των search engines.